Disken väntar, därför bloggar jag !

Hallå!
Som ni ser på min rubrik gör jag allt för att undvika disken, ni kanske har förståelse för det? Jag menar, disk är inte det roligaste som finns! Vill ni däremot veta nåt roligt, imorn har jag en lektion! Klapp klapp på det :) Och sen är det bara fredag kvar, och sen 14.50 på fredag, vet ni vad jag har då? JULLOV! :D

Förövrigt känner jag att det var för längesen jag såg Snatch? Iofs kan jag den typ utantill, men den är ju så bra! Om det är nåt Madonnas ex-make ( är de skilda, eller är det nån som har koll? ) kan så är det att göra film!
http://www.youtube.com/watch?v=Q8jbt0wBkMI

Förövrigt tror jag ni skulle gilla min outfit för tillfället, jag och Sandra har tvättid, och mor och far tog hem de flesta av mina kläder i söndags. Så jag är iklädd min Little miss greedy tröja, hello kitty pyjamashorts och morgonrock! Jag måste säga att jag går igång på mig själv!


Förvrigt tänkte jag att jag bjuder på en riktig snygging!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0