CV på engelska? Men dra åt helvete!

Hallå!

Nån som har lust att byta liv med mig och skrive ett cv på engelska? Inte det nej, nehej jag får väl klara det själv då! Så att jag kommer iväg på den där nedrans praktiken! Men det ska bli sweet, fyra veckor på Mallorca! :D Sol,bad,jobb,party och givetvis jobbande :S Och om man skulle ha en normal hy så skulle man komma hem och vara bajsbrun till studenten, men nu är det ju min hy vi talar om, så soleksem och lättare nyas av rosa kan vi nog vänta oss ! :D

Men jag ska väl försöka få nåt mer gjort på den där nedrans uppsatsen!

Nyår närmar sig med stormsteg, jag säger bara en sak: PARTY! :D

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Fredrika Mann

Haha, Din hy blir nog perfa i skolskenet :) <3

2009-01-02 @ 03:10:47
URL: http://fredrikamann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0