Bör personer över 45 ha iTunes?

Hallå ?

Nå, vad säger ni om saken? Min far har köpt en iPod men han frågar mig konstant om hur den funkar, det är lite störande. Men en fin och väluppfostrad dotter som jag är hjälper jag givetvis till !

Jag känner mig rastlös idag, jag vet inte varför. Men det bara är så! Skulle nog nästan kunna ge mig ut och springa eller nåt, men ifall jag skulle göra det så skulle jag ju få en hjärtattack så jag undviker det helt enkelt!

Men nu sitter jag iaf här och lyssnar på julmusik, och ska väl ägna resten av dagen åt Scrubs och min bok Jarlens sekel, den är bra, den handlar om 1200 talet! Jag vet att ni vill läsa den! OH YES!
Men jag ska nog faktiskt ge mig ut och sällsamt traska, känner att det behövs!

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0