Åhå

Hallå
Här var det dåligt uppdaterad märkte jag nu! Ursäkta mig, jag ska bättra mig! För tillfället har jag som alltid parkerat soffan i röven höll jag på att säga, men den får nog inte plats där, jag menade givetvis tvärtom :)

Igår blev det hårt, först en onödig skoldag. Vi bestämde vad vi skulle vara utklädda till på innebandy dagen, men min klass är inte allt för bra på att komma överens asså. Alla skriker i mun på alla typ! MEn efter skolan så blev det alkoholintag! Jag,Mörtin och Tilda började hemma hos mig sen så gick vi vidare till festen hos Fabbe och Hilding. Den var inte det rockigaste jag vart på, men full det lyckades jag bli!
Undra ifall Mörtin har det trevligt på fiskekursen idag? xD

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

FISKEKURS FTW xD

2008-12-06 @ 22:18:15
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0