7 Harry Potter på 3 veckor?

HAllå !
Jag satt just och funderade på om jag ska läsa om alla Harry Potter böckerna? xD Eftersom att 5an visade Fången från Azkaban i lördags så började jag läsa den igen, eftersom att det är min favoritbok. Så då funderade jag på om jag ska läsa om alla på jullovet? xD Men som sagt jag har inget liv, det har jag just suttit och beklagat mig om för Mörtin på msn :) Men han hade inte heller nåt liv sa han. så då är vi ju två om saken iaf! :)

Malin, du finns i mina tankar ! Jag är nervös å dina vägnar ! <3

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

klockan 3 dör jag !

2008-12-22 @ 12:56:27
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0