What to do?

TJA!

Hejsan hoppsan vad down kan man vara? Vilket jag är också.. jag känner mig bara helt stum, inget känns bra typ? Vad fasen ska jag göra med mitt liv.. gå och dö eller? Höhö, ja det vore ju nåt det!
Men jag säger som Queen, the show must go on! Oh yes i LOVE it! :D

Igår var det fredag :) Innan jag åkte hem fika jag med Sus, det var najsbajs :)
Och sen var tåget från Hallsberg försenat.. Nej lättretliga jag ville inte döda SJ!!!!
Och väl hemma blev det Älgarås och TT för hela slanten, det var MYYYYYYYYYS! :D
ooja, jag och Sofia funderar på att söka jobb på Krickelin, det ni! ;)

Och idag är det lördag, näst sista dagen på veckan.. Och den här veckan kan ju bara gå och dö.. Så det är sköööönt faktist :) Har gjort en hel del under dagen faktist.. Så den har gått snabbt.. Och nu ska jag mysa med mig själv,gossedjuren och någon bra film.. Fun aight? När jag egentligen skulle kunna festa, men jag pallar inte riktigt känner jag ;)


image20
Malin kallar detta porr, jag skulle snarare säga konst? aight? ;D

Men men, jag funderar på att koka te öppna en chipspåse ( min träningslära till trots) och bestämma vad jag ska kolla på.. Funderar allvarligt på lite Snatch! Problemet är att jag har sett den typ 1000000 gånger och nästan kan replikerna utantill?
Så jag ska nog titta på nåt annat ist!

Men men och män ;)
Hejhopp


Kommentarer
Postat av: Anonym

queen är bästa jävla gruppen, men givetvis delad etta tillsammans med så många andra.

2008-04-12 @ 20:41:59
URL: http://karinekeblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0