Torsdag

HEEEEEEEEEEEEEJ!
Kan man säga när man ska hälsa på någon.. Och för tillfället hälsar jag på er som faktist läser den här bloggen, fast jag tror nästan att det bara är jag själv som gör det? xD

Men men, jag sitter iklädd morgonrock och är hungrig? Jag har sovmorogon till 13.50 så jag har lite tid på mig, men jag funderar på att klä på mig och äta, för jag har ju faktist eget arbete nu, och då borde jag fasen plugga.. inte sant?
Men idag var det skönt med sovmorgon, för jag kan inte sommna, är alldeles för uppe i varv och stressad på dagarna vilket resluterar i att jag inte kan lugna ner mig på kvällen när jag ska sova.. Frustrerande? YES! Men jag ska inte klaga, tänk på dem människorna som har haft sömnproblem hela sitt liv och bara sover en 1 h sträck per natt.. det kan ju inte vara kul?
Och idag får jag åka hem! :D JAAAAAAAAAAAAA :D igår när jag låg och filosoferade och tänkte så kom jag på, Vadstena kommer aldrig vara mitt hem, det är i Slätte jag hör hemma.. Så kvar här blir jag fasen inte efter studenten, då blir det med raska steg hemmåt! Eller med bil kanske, det är lite jobbigt att gå 12 mil.. Fast det finns det ju personer som gör med? Men de är säkert NFare! xD

Och eftersom att jag ska hem ikväll får jag titta på DIRTY SEXY MONEY! :D JAAAAAA på det :D

Men jag kände inte att jag fick fram något konkret i denna blogg, så jag ska nog dra mig och ta på mig mina små kläder.. Nej så små är de inte, iaf inte byxorna.. Men bhn är det!

Menmen
hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0