Torsdag förmiddag

Tja!

Jag har en liten minimal fråga.. Hur tusan tänker lärarna?! De typ häller läxor,prov och arbeten över oss, eller iaf mig?! :O
Fram tills Europaresan i maj har jag:

Religion B arbete och redovsning, ska iofs redovisa på tisdag
Guidning på engelska om två historiksa städer
Grupparbete turism om Altomünster och Goslar, men shit vet nån ens vad det är för städer? :O
Grupparbete Samhäll om EU
Historia B, valfritt arbete om vad vi vill, jag har valt Hitlers närmsta män! :D
Muntlig redovisning på svenskan om våra uppsatser
Nationellt prov i Matematik B
Nationellt prov i Engelska B

Har jag nämnt det faktum att jag känner mig rätt stressad? :O
Fy tusan.. Gå och dö skolan!

Och så nu har jag börjat oroa mig över sommarjobb/praktik i sommar.. Det är ju ingen som hör av sig.. Ingen vill ha mig? Men jag har inte råd att vara utan jobb.. Har tyvärr inte ett sådant sparkapital eller en sån prutförmåga.. Fy tusan!

Men fyfan nu ska jag och mitt oplattade hår och osminkade ansikte gå och ha Historia B
Ha det bra i livet!
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0