TÄÄÄÄÄJSDAG!

Tja pöket!
Jag och Sabina kolla på Ronny och Ragge förut ;) höhö
Men nu sitter jag i datasalen och hjälper Julia med hennes arbete, ( väldigt hjälpsamt av dig Evelina att blogga samtidigt ) höhö :D

Men idag har jag vart duktig, gjort min svenskrest som jag har haft sen 1an.. Ojskipojski! Och även börjat med resten jag har i Geografi som ingen i min klass har gjort typ? Vilket gav hela klassen IG- varnig i Geografi xD Nej den här skolan tar alldeles för seriöst på rester! Gå och dö säger jag, och för vad ni än gör i era liv välj inte vadstenagymnasiet, det suger mellan resorna och praktikerna!
Jaa å på tal om praktiken så skulle jag gå till babbsan idag för att se mitt omdöme från praktiken, men är tanta där då eller? Nej, hon finns aldrig när man behöver na och när hon väl gör det ställer hon diagnosen cancer/borrelia på en xD Men nog pratat om Farbro Barbro!

I helgen blir det porrfilm med Anne och Malin!  :D JAAAAAAAAAAAA!  <3

Men men, nu ska jag hjälpa Julia.. Fast först ska jag gå på toa :D
Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Tove

hahahaha! första gången jag läser din blogg eve.. men det kommer nog hända fler gånger. "var tanta där då?!" hoho! det va kul! :D

2008-04-16 @ 17:39:39
Postat av: Anne

porrfilm;)

2008-04-16 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0