Söndag

Hejsan hallå!

Jag tittar på hockey och skriver EU arbetet samtidigt, vilket ju betyder. Jag skriver en mening på EU arbetet eftersom att hockey är mycket mer spännande än skolan och mina betyg. Jaa för fan det är det! Jag ska ju bli hockeyfru då behöver man inte ha nåt fullständigt grundskolebetyg! xD
Men nu har finnjävlarna gjort mål. Icke bra icke! Men sverige kommer nog igen, det är ju lix 3 FBK spelare på isen. Två i 3 kronor och 1 i Soumi :P Jonas Frögren,Rickard Wallin och Esa Pirnes ;D
image23
Jonas Frögren - De manliga männens man! :D <3

Och så har jag även hunnit med att läsa navigation idag! och igår med för den delen.. Så håll era jävla tummar för att jag får G på skiten!

Och så är mitt hår omfärgat med! Alldeles perfekt blev det.. Malin och Annes skönhetsalong är den bästa nånsin! ;D De är massa bäst! Men nu ligger de och sover i min säng de veklingarna.. Det kanske blev lite för sent igår kväll? höhö :D 

Och så ska jag hinna med att gå 5an idag med, hur ska detta hinnas med.. Jaa jag får ta med mig navigationsboken ut i spåret? xD Hahahaha, satsa på det Evelina.. Bra ide fan! Men vänner vad tror ni om dagen, kan den bli bra.. Jaa faktist, jag känner en motivation som har varit bortblåst länge, men det kanske bara beror på att jag sitter och tittar på Jonas Frögren ;D och smaskar på gårdagens pizza. höhö :D

Määäääään (med Tony Ereing dialekt)
Nu ska jag skriva mer på EG skiten och titta på HOCKEY!
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0