Söndag :)

TJA!
Här sitter jag i min säng och typ nästan sommnar, höhö :D
Igår var det lördag och jag och mina flickor hade det himla trevligt måste jag säga! :D
Ni är guld värd mina älsklingar! <3

Och snart ska jag väl börja packa.. Ska ju tillbaka till Vadstena imorrn för första gången på en månad typ? Har nästan glömt bort hur det ser ut? xD Jomen det ska väl bli kul att åka dit och träffa alla men skolan kan ju gå och dö.. den har jag inte saknat för 5 öre.. nu är det tillbaka till stressen och pressen! Usch och tvi! Låt mig ha lov och praktik hela terminen ut tack? :) Men icke sa Nicke! Nicke nyfiken eller? höhö.. han är söt :* xD

Förövrigt har jag nu börjat titta på Dirty Sexy Money, och det är PRA! :D har sett 2 avsnitt än så länge och de har varit alldeles fantastiska förstår ni :)
413065-18
Men men minsann, nu ska jag faktist titta på avsnitt 3 av den fina lilla serien :)
Så hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0