Söndag förmiddag

Godmorron Gomorron Gomorron! Vem är det jag tjötar med?
Från vilken Tv serie kommer det? :O Jag vet, jag vet! Men jag tänker inte säga något :)

Idag är det söndag, oftast veckans slöaste dag, kommer nog vara så även denna söndag.. Men jag har ju en del att stå i.. Ska läsa igenom det där engelskahäftet,räkna lite matte och grejja med historia B arbetet.. Inte så värst kul, men går man i skolan så gör man det helt enkelt! Bara att bita ihop och se fram emot sommarlovet.. Men det kommer ju suga både ifall jag får jobba och om jag inte får det.. Har jag samma jävla bajsotur som föregående år då blir jag pank som en invånare i Elfenbenskutsen, och får jag jobb, vilket jag ju vill.. så måste jag ju jobba.. Och jag gillar inte att jobba egentligen? Men jag vill ha jobb! För annars kommer ju allt gå åt helvete! Men jag får väl hoppas på en sommar med jobba och med mycket festande med mina babes! :D <3

Och har ni tänkt på det mina vänner? Europaresan närmnar sig med stormsteg.. Och jag vill inte åka på den? :O vad fan är det med mig eller? Men jag känner mig inte lockad för 5 öre? Trots att vi ska till Dachau och kanske till Örnästet! Hallå världens mest andra världskrigs intereserade Evelina borde hoppa av förtjusning! :O Ja, och det kommer jag nog göra innan vi åker med.. Men nu känns det inget kul? Och säger bara, hoppas de jävlarna visar hockey vm! Annars dör jag! Tänk om Sverige vinner guld och jag bara missar det :O Det går inte för sig!  Men världens bästa Carolina ska ju växla pengar åt mig i stockholm nästa helg! Det är massa snällt av na! oja! För det är ingen som går omkring med lite tjeckiska pengar på fickan som jag kan få låna kanske? xD

Och i veckan är det en del att göra, matteprov och opponering.. Blä opponeringen är jag nervös för ? :O Matteprover bryr jag mig inte om, haha :D Smart det är jag! :D Och för er som inte fattar vad jag pratar om när jag säger opponering så betyder det att jag,Diane och Patrik (förhoppningsvis, ifall han inte tar en en omedveten sovmorgon igen) ska läsa igenom Tilda,Fia och Dianas arbete och så ska vi kritisera det och så ska de göra likadant med vårat.. Puh, det kommer bli läskigt!

Men men, nu ska jag gå och göra något viktigare? Kanske något som påverkar hela världen? Ja jag kanske ska dela ut mat till barnen i Vietnamn, men vid närmare eftertanke, nej det får de klara själva!

PUSS :*
image26


Kommentarer
Postat av: Bodil

Då är vi två som inte är så lockade av att följa me på Europaresan

2008-04-27 @ 21:41:16
URL: http://rejas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0