Onsdag!

Tja!

 Jag har turism, det är därför jag bloggar.. För det finns fortfarande ingen info om Altomunster och Goslar.. Men Gitte håller på och springer röven av sig för att hitta nåt ;D bra at lärarna gör elvernas arbete.. Oh yes we like it! :D

Och nu är vi äntligen färdiga med samhällsarbetet, efter mycket hårt slit av mig och Diane ;D
Men på samhällen i morses höll jag totalt på att dö av skratt xD Vi har ju lärarpraktikanter här nu, och två av dem, Bojan och Thomas satt vid min dator typ hela tiden och skämta och småbråka pch grejja.. Och jag höll på att dö xD Jag fick ju till och med ett nytt smeknamn av Tompa.. Lilla Evsi.. Och yes we like it! xD Och Bojan satt och bara men kom igen nu då Eve skriv, typ hela tiden! Jag dog! x''''D ;D Och Bojan är förövrigt HET ifall nån undrar.. Tove kom ju fram till mig efter lektionen och bara, Gud vad du och lärarpraktikanten flörta med varann :O höhö inte så mycket, bara lite (A) Men het det är han ;)

Och förövrigt så har jag Sveriges värsta huvudvärk, trots att jag har knaprat alvedon.. Skulle nog behöva nåt starkare.. Typ morfin? Någon som har kanske? Nehej.. Det var ju trist ;D För lite morfin skulle inte sitt fel asså.. Eller snarare kanske lite frihet från skolan och bara inte behöva tänka.. Utan ge mig sommarlov för fan! Men då kommer jag ju ha ångest över vad jag ska göra för projektarbete :S Men jag funderar på att paddla en liten del av kanalen.. Farfar är nog lätt på! :D så att jag har nån att paddla med, för du är inte på eller Stavhag? ;)
Och så har jag fortfarande inte hört från någon om sommarjobb, men shit asså.. Hör av er puckon! jag är en fattig kvinna :S

Men jag ska väl försöka komma nån vart med den här skiten nu.. men det går la åt helvete iaf! ;D

Hej hopp snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0