Mer lärarpraktikanter år folket!

TJAAAAAA! :D

FITTBLOGG! allt som jag hade skrivit nyss försvann :'( arg det blir jag!

Men men, hur ska man tolka min rubrik? Jo jag skulle nog säga att Bojan och Tompa är de skönaste lärarpraktikanterna någonsin.. Jag höll ju på att dö idag på historia B xD Som tex när båda skulle läsa vad jag hade skrivit, men de insåg rätt snabbt att de inte såg vad det stog, trots att jag hade förvarnat dem om det! puckon! xD Och så har de ju gett mig de charmanta smeknamnet Evsi, men jag är lite tveksam till det?  Det är inte så snyggt? aight? xD Men sköna är det jävlarna asså!

Och idag har jag vart en hurtbulle ( är inte det förövrigt sveriges fulaste ord? ) Men iaf, först så gick jag,sandiepandie och Diane Tycklinge.. Och sedan traska jag och Sabina iväg för att ta ut pengar och handla glass, det var mums! Och jag och Sabina tog våran vanliga tripp på stenarna.. Det var najsbajs! ;D

Och snart är det helg, bara 17 timmar kvar till skolan är slut för den veckan.. Skönt? JAAA! :D Men denna vecka har jag iaf känt mig lite motiverad till att göra saker, det är bra av mig tycker jag! Mer motiverad Evelina till folket.. Dock så vet jag inte riktigt vad folket ska med en motiverad Evelina till? Men det kan ju alltid bli spännande att se ;P Men i helgen blir det nog tyvärr en del plugg, har ju matteprov på nästa vecka.. Hej Evelina IGbarn! Men det blir inte bara plugg, ska till skövde och klippa mig på lördag, och hänga med Sofia och hennes mamma, det blir najsbajs det! ;D Och luggen ser fram emot att klippas, det är rätt ostyrig för tillfället.. Och det uppskattas ICKE av mig!

Men nu ska jag ta av mig min svettiga tröja och sova! Fast nu logga iofs min sexbomb Anne in på msn så jag ska nog ha msn sex med henne först! oh yes! ;D
Men pusshej nördar! :*

Kommentarer
Postat av: Bodil

Evelina är min katolska lilla skolflicka xD :)

2008-04-24 @ 22:15:58
URL: http://rejas.blogg.se
Postat av: sofia

chill i stan imorn (H)

glöm inte ansökan! ;D

2008-04-25 @ 19:00:46
URL: http://sofisans.blogg.se
Postat av: Sexkaka<3

Åhå, sex med mej över msn uppskattas;) ajj lavv jooo

2008-04-27 @ 18:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0