Måndag, oh yes!

Tja!
Idag är det måndag.. Har haft engelska nationella uppsatsskrivning idag.. Det var typ trist, och ont i min arma hand fick jag med.. Men blev rätt nöjd med uppsatsen iaf :) Får se vad Sir Stone tycker bara ;)
Och efter nationella ringde jag och sandra, okej det vara bara jag som prata.. Men vi ringde till LBB iaf, och det gick bra att vi får lägenheten i Augusti.. Så dem ska skicka hem kontraktet till nån av oss ;) ska vi räkna på skiten bara så att vi får flytta dit för våra föräldrar! Gud vad skönt ifall det blir så säger jag bara! :D Ska bli alldeles fantastisk att bo med Sandra! :D
Lite tråkigt att man inte kommer träffa Sabina lika mycket bara, men jag ska ju komma och bada i hennes badkar varje tisdag.. Det blir bra det! ;D
Men efter att jag och Sandra hade ringt så var vi på våran favvolekplats och gungade och åkte linbana! :D Det var kul! 18 och 17? Nej snarare 8 och 7! xD

Och nu försöker jag plugga matte, men det går ju som det går? Matte är ju inte riktigt min grejj! Jag säger bara bajs på Älgarås skola som aldrig tog tag i mitt matteproblem från början! Då kanske jag inte hade haft riktigt så här stora problem som jag har nuförtiden.. Och eftersom att det inte går nåt bra eller blir jag ju så totalt oengagerad.. Ond cirkel!

Men nog pratat om onda cirklar, det är ju inte särskilt kul att orda om!

Men varför är de så svårt att säga nej istället för ja,
För jag vet ju själv hur det känns, att stå där ensam kvar,
Jag sa, de, vill inte jag i alla fall,
O då måste jag, ut i natten! <3

Alkoholintag med Pannkakan och Horan i helgen!

I love them <3

Nämen mina nära och kära, nu känner jag att jag inte har något ytterligare att tillägga ;)
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Pannkaka

Alkoholintag i STORA mängder;) love you

2008-04-29 @ 09:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0