Lööööördag

Hej!

Idag är det lördag! Ifall någon inte är kunning när det gäller veckodagarna, eller går efter något annat än den gregorianska kalndern.. För det finns det ju folk som gör och tror att det är typ, 1200 talet? :O Hur tänkte dom nu? Men nog tjatat om kalendrar, för de hade verkligen inget med saken att göra!

Denna lördag har jag gnolat och stått i..  Var i Skövde imorses/förmiddag och klippte mig och lekte med Sofia.. Det var trevligt :) Så nu ser jag inte ut som en gnu i håret längre utan som en anständig människa.. Och det kan ju alltid vara trevligt :)

Och igår var det ju då ÄSK som vanligt.. Inte en fredagkväll utan att åka till älgarås vafan? :O Men det var så mysågos så :) Det stora samtalsämnet i Älgarås är invandrarna, och denna fredagkväll till ära var en av dem i kyrkan och gjorde pizzor.. :D DET VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄR GOTT! :D Munorgasom.se typ? :D Så vi tjejträffsflickor åt tills vi storkna! oh yes indeed! Och Ida tipsa mig om en film, Across The Universe.. Så den tankar jag för fullt nu, för den verka bra! :D 

Oh just ja, så hade vi spinning på idrotten i fredags! Har jag någonsin nämt det faktum att jag älskar spinning? Det är roligast någonsin vafan! Tänka sig att det går att motionera på roliga sätt? :O Det är inte illa! Men idag har jag träningsvärk lite varstans! Men det är det värt tamfan! ;)

Och denna kväll ska ägnas åt MSN dejt med Malin! :D wiho, det ska bli mysigt.. Har jag tur så får jag kanske till lite msn sex med na också! ;D <3

Men mina vänner, jag känner inte att jag har något ytterligare att tillföra i disskusionen.. Kanske kastar in ett inlägg ikväll igen ifall jag har typ tråkigt eller något annat?
Men nu ska jag gå ner och äta en spännande sallad som min mamma har lagat :)
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0