Höhö :)

Hejsan!
Idag mina vänner är det Torsdag :) En dag som jag vanligtvis inte tycker om? Men eftersom att det är lov funkar torsdag för mig idag , höhö :) Jaa och jag har lite saker inplanerade: duscha,gå ut,göra mitt religionsarbete och titta på Viva La Bam :D Det jag är mest sugen på är det andra och sista alternativet ;) Jag skulle ju kunna kombinera dom genom att släpa ut tvn och dvdn, det ni! ;) höhö :) Men det får nog bli en annan gång..

Igår var en trevligt dag :) Först hem till farmor och farfar :) det var najsbajs.. Och sedan vidare mot Skövde där Eve mötte på på stationen och sedan gick vi upp till Västerhöjd för att möta Bellan :) Och medans vi väntade på segisen träffa vi kära Fredrika, det var najs! :D
Men till slut kom Bellan och vi gick hem till henne och myste, det var så trevligt så! :D

Och jag vill bara säga att jag vill döda mina drömmar! Sedan jag kom hem från Stöten har jag drömt 4 drömmar om stället.. Och en viss person har vart med i alla, gaaaah! Så snygg är han inte så att han förtjänar att vara med i alla xD Eller jo Gustaf är så snygg, men jag orkar inte xD Men den som jag drömde nu i natt var pistörNiklas med i, det ni! Han hade på sig SLAO overallen.. MUMS :* Och så tappa jag massa liftar på folk för att jag hade glömt bort hur man gjorde typ? xD Den var sjuk.. Och så skulle alla i Lift och Pist på en strandfest? :O Och jag försökte överala PistörNiklas att köpa ut åt mig och Äma xD Haha jaa, den var sjuk..

Men nu tror jag att jag ska dra av mig min rosa Hello Kitty pyjamas och hoppa in i duschen alldeles ensam :/

Men men
Hopphej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0