Fredag :)

Hej!
Idag är det Fredag :) höhö

Ja, jag var duktig igår.. Jag skrev som tusan på mitt religionsarbete! :D Och jag håller på med det nu också.. Men jag kände att jag behövde en paus för att blogga lite ;D

Men dagen kan nog bli bra :D Jag ska bara skriva färdigt den här skiten.. Men i eftermiddag ska jag leka med SARA! :D <3 wiho!
Och så ska jag ringa till min dyra vana Erika K och beställa en klipptid, det behövs.. Mitt hår ser inte allt för angenämt ut tyvärr ;/ ;P höhö
Och ikväll blir det ÄSK :D wiho, har ju inte vart på TT på år å dag, inte sen fredagen jag till stöten iaf xD Så dit ska jag och umgås med min flickor.. Det blir nog trevligt det :)
Och så hade jag tänkt att kolla lite på en serie som jag har laddat ner :) Dirty Sexy Money heter den.. Jag kände mig lite tvungen, en av mina kära Six feet under pojkar är med i den! :D och så verkar den nedrans bra med! :D
Men inget kan ju slå Six feet under, det är den bästa serien nånsin det! ingen som vill köpa alla 5 säsongerna till mig på dvd kanske? nähäpp, det var ju tråkigt! höhö :P

Six feet under vs. Dirty Sexy Money

Men men, nu fick jag sms av Sara om att hon snart kommer hem? :O Jesus, di dära Vadsbo eleverna asså.. Så jag får vä ringa Erika K, ta på mig kläder och skriva på arbetet då :P

Höhö :D
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0