Fredag = STUDIEDAG! :D

Tja !

Här sitter jag och klockan är 11 och jag har hunnit med en hel del redan! :D Wiho på mig!
Nämligen :
Ringt LBB, så nu har jag fixat så att jag och SandiePandie ska på lägenhetsvisning på måndag! :D
Dammsugit
Tömt diskamaskinen
Och tatt mig en löprunda i spåret! what skrev jag verkligen det där? :O jaa jag var faktist ute och sprang.. Vill man ha VG i idrott så ;D Men det vill jag egentligen inte, är fasen inte värd det? Men Svante är ju villig att ge mig ett VG ifall jag gör en bra träningslära.. Så då är det ju bara att tacka och ta emot :D
Och på tal om betyg så är Markus Forsell dum, jag har VG-MVG i Samhäll A.. Men shit då, det ville jag verkligen inte veta :O För nu känns det som om jag har en gigantisk press på mig att prestera bra i samhällen så att jag får MVG i slutbetyg.. Men jag tror tyvärr inte att jag får det? :'(

Och vad ska jag göra denna studiedagen då? Jo just det, studera.. Fy tusan! Men ikväll blire ÄSK :D Woho på det minsann!

Och jag väntar spänt på lördag, då kommer Malin och Anne hit! :D wohoh. Porrfilm för hela slanten! :D <3

413065-22

Boys are stupid, but i don't care! hahahaha :D

Men men, jag funderar på att gå och platta mitt nyduschade hår som luktar choklad :D höhö snodde lite av min brors svindyra balsam ;D
Och sen ska jag gå ut och plugga navigation.. Har prov på måndag :S Och får jag inte G den här gången blir det nog inget förarbevis för min del.. Men jag har fasen kommit på att jag läser ju bara den här kursen för att min pappa vill.. Och det är så jäkla mycket i mitt liv som jag gör bara för att göra min pappa nöjd? Jag vet ju att han ändå tycker om mig som jag är, eller det borde han iaf eftersom att jag är hans dotter.. Men jag har sådana oerhörda komplex över att göra vad han vill att jag ska.. Borde jag bara inte göra det själv vill eller?

http://www.youtube.com/watch?v=hRc9rNDZOCE
Nightwish nya! Bra är vad den är! :D

Men plattången påkallar min uppmärksamhet!

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0