Europeiska revisonsrätten och EG domstolen, what's the thing?

Tjaaaa bög!

Jaa mina vänner vad kan ni om Europeiska revisionrätten och EG domstolen? Själv så håller jag på och gör ett arbete om varför de är bra och bör finnas, eller ifall man bör avskaffa skiten? vad tror ni? Själv så trör jag.. eh.. Bananskal? Jaa ni förstår ju själv hur insatt jag är alltså..

Så jag sitter och käkar Djungelvrål <3 och bloggar ist ;D Jag lyssnar på ESC från 2005 med, kände för detta måste jag bara säga! :D

Och jag bara undrar vem de är som har gett oss Bosse som historialärare, men gud jag avlider! Han är sämst! Jag tycker ju annars att historia är typ roligast! Men inte med han i närheten asså!
Men Historia B var trevligt idag, det är iofs alltid trevligt.. Men idag var det ju en skitsnygg lärarstudent där.. woho säger jag bara! ;D Mer snygga lärarstudenter åt folket ffs! :D

höhö, jag och tove hade knäckemacksätar tävling förut.. Det var loligt! :D Vi kom lika dock.. Men jag tror fasen att vi får ta en riktig seriös tävling nån gång! Jag kommer äga skiten ur na! :D

Nämen jag funderar på att fortsätta med EU skiten, eller gå och störa Sabina? Det sistnämnda låter roligare!
Och på tal om Sabina, hon bada igår! Den galningen! Men hejar man på HV71 så är man ju lite lite underlig.. Så det är ju bara förståligt asså ;D

Men nu får det räcka!
TJA FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0